Стрембицька Леся Анатоліївна
23.01.1972 р.н.
Освіта-вища,з 1989-1994 навчалась в
Криворізькому державному педагогічному інституті.
Вчитель української мови та літератури.
Педагогічний стаж-21 років.
Кваліфікаційна категорія-вища,старший вчитель
Останній термін проходження
атестації-2012р. 05.11.12-18.11.12 КДПІ
№393
Навантаження-21 година.
Викладаю в
7-11 класах.
Педагогічне кредо:
«Рятуймо українську мову,коли ми ще гідні її!»
Науково-методична проблема
«Виховання національної самосвідомості з використанням інноваційних технологій на
уроках української мови та літератури»
Мета:
- готувати завдання та запитання,щодо виявлення глибокого знання текстів та їх аналізу.
-навчити учнів спостерігати, аналізувати і кваліфікувати мовні явища;
-виробити в учнів навички практично користуватись
багатством українського словника та різноманітними мовними засобами;
-самостійно аналізувати власне мовлення та мовлення
своїх однокласників;
-урізноманітнювати
інтерактивні прийоми навчання.
Шляхи реалізації:
-вироблення власного
стилю викладання;
-пасивне навчання;
-інтерактивне навчання;
-активне навчання;
-використання
інтерактивних технологій навчання для виховання національної самосвідомості на
уроках української мови та літератури
Використання новітніх технологій навчання:
-технологія традиційного навчання;
-технологія проблемного навчання;
-технологія особистісно орієнтованого
навчання;
-технологія розвивального навчання
Види уроків:
-урок-демонстрація(пояснювально-ілюстративний);
-урок-екскурс(інформаційно-репродуктивний);
-урок-спостереження;
-урок-лекція;
-урок-подорож (евристичний)
Форми, методи,
прийоми та техніки навчання
-«Джиг-со»;
-«За-проти»;
-«Зигзаг»;
-«Евристичні,ключові
питання»;
-«Обери
позицію»;
-«Кейс-стаді»;
-«Метод
коментування»;
-«Алгоритмізація»;
-«Шпаргалка» .
Узагальнення досвіду:
Вердіна С. В., Іванченко А. Г. Секрети педагогічної
майстерності. Уроки для вчителя.-— X.:
Вид. група «Основа», 2013.—111с.
Гін А. О. Прийоми педагогічної
техніки: Вільний вибір. Відкритість. Діяльність. Зворотний зв'язок.
Ідеальність: посібник для вчителів.— Луганськ, 2014.-84 с.
Житник Б, О. Методичний
порадник. Форми і методи навчання.— X.: Вид. група «Основа», 20013,
Наробки в
міжатестаційний період:
2012р. –Електронний
посібник «Цикл розробок уроків та презентацій з теми «Іменник»
2013-2014 р. –програми
факультативів 8,9,11 класи
2015 р.-Презентація
досвіду на обласній освітній виставці-презентації «Педагогічні здобутки освітян
Дніпропетровщини -2015»:«Виховна робота у системі формування креативної
особистості», «Виховання національної самосвідомості на уроках української мови
та літератури з використанням інноваційних технологій», «Формування різних
життєвих компетенцій учнів в умовах державотворення України шляхом впровадження
інноваційних технологій»
2015 р.-участь у
конкурсі «Класний керівник року»
2015
посібник«Практичний курс української
мови»11 клас
2015 р.-друк у журналі
«Відкритий урок»№7-8
2016 р-друк у журналі
«Відкритий урок»№1-3
Результативність роботи:
Основні показники результативності:
2011-2012р.-73-95%(7-10
класи)
2012-2013р.-75-95%(5-11 класи)
2013-2014р.-83-90%(8-11 класи)
2014-2015р.-62-95%(6-10 класи)
2012р.-Артемюк Мар´яна -5 клас-ІІІ місце
«Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу»
2012р.-Шкута Олександр-10 клас-ІІІ місце
районна олімпіада
2012р.-Головченко Анастасія-11 уклас-ІІ
місце міський конкурс «Проба пера»
2013р.-Штилун Крістіна-6 клас-І місце конкурс
ім.П.Яцика
2013р.-Артемюк Мар´яна-6 клас-І місце «Читці
творів Т.Г.Шевченка»
2014р.-Онда Євген-11 клас- «Північне
сяйво»-диплормант
2014 р.-Рисухін Кирило,Рябова Карина-6
клас-»Конкурс читців творів Т.Г.Шевченка «Інтернет зірка»
2015р. – Штилун
Крістіна -8 клас-І місце районний конкурс ім.Петра Яцика;
2015 р.-ІІІ місце
міський конкурс ім.Петра Яцика;
2015р.-ІІ місце
райрнний конкурс ім. Т.Г.Шевченка;
2015р.-І місце конкурс «Північне сяйво»;
2015р.-участь- міський
конкурс «Проба пера»
Нагороди:
Нагороди - грамоти
райво-1999,2000,2002,2007,2010;
міськво-2003,2005,2007,2009,2014;облво-2008
р.;
диплом за участь в міському літературному
конкурсі під патронатом О.Вілкула
Самоосвіта:
-2015 шкільна творча група
“Виховання націо-нальної самосвідомості на уроках української мови та
літератури з використанням інноваційних тех-нологій з метою підвищення якості
навчання”;
-2015- практичні курси «Основи мнемотехніки»
Міжнародний проект «Освіта ХХІ століття : зміни в контексті розвитку
інформаційного суспільства»;
-2014-систематизація матеріалів з тем : ”
Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання ”;
- 2016-робота над створенням посібника
“Мотива-ційно - організаційні етапи уроку. Цікаві педаго-гічні ідеї.
Сучасний урок}.
-підвищення власного фахового рівня;
-надання методичної допомоги колегам.
Комментариев нет:
Отправить комментарий